نشست تخصصی هم اندیشی توسعه مراودات تجاری با کشور قزاقستان در محل استانداری استان گلستان

نشست تخصصی هم اندیشی توسعه مراودات تجاری با کشور قزاقستان در محل استانداری استان گلستان

به پیشنهاد عابدی رئیس اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان نشستی تخصصی در خصوص توسعه مراودات تجاری با کشور قزاقستان روز شنبه مورخ 21 تیرماه سال جاری با حضور چوپانی رئیس اتاق بازرگانی گرگان، یوسفی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان و همچنین چالاک مشاور اتاق بازرگانی ایران و قزاقستان در معیت دکتر حق شناس استاندار استان گلستان در محل استانداری آن استان برگزار گردید.
امیر عابدی در شروع جلسه ضمن ارائه گزارشی جامع از آخرین تحولات و روند تجارت بین دو کشور ایران و قزاقستان به مشکلات ترانزیتی در منطقه اشاره نمود و این موضوع مورد بحث و بررسی و تبادل نظر حضار قرار گرفت.

 

 

در ادامه ایشان پیرو درخواست های مکرر فعالان اقتصادی استان های گلستان و منگستائو مبنی بر برقراری پرواز مستقیم میان دو استان درخواست حمایت و تسریع برقراری پرواز را از استاندار استان گلستان داشتند.
ضمن ارائه گزارش و نقطه نظرات حاضرین در جلسه در خاتمه دکتر حق شناس ضمن استقبال از پیشنهادات دریافتی با اشاره به اینکه برقراری پرواز مستقیم بین دو استان در اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور مطرح و مورد تایید مقامات و مسئولین دو استان بوده است تاکید نمودند این امر به زودی اجرایی خواهد شد.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.