نشست تجاری میان اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و روئسای خانه حلال و شرکت کاوکا قزاقستان روز گذشته (یکشنبه 96/09/19 ) در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

نشست تجاری میان اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان و روئسای خانه حلال و شرکت کاوکا قزاقستان روز گذشته (یکشنبه 96/09/19 ) در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد

این نشست با حضور امیر عابدی رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان ، مدیرکل اروپا و آمریکا اتاق بازرگانی ایران، مدیر خانه حلال قزاقستان، مدیر شرکت کاوکا قزاقستان و اعضای اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان برگزار گردید.
در ابتدا دکتر رهنما ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین  از این اقدام اتاق مشترک بازرگانی ایران و قزاقستان قدردانی نموده و به ارائه توضیحاتی در خصوص روابط تجاری دو کشورپرداختند.

 

 

در ادامه امیر عابدی رئیس اتاق مشترک ضمن خیر مقدم به فعالان اقتصادی و مهمانان قزاقی و تاکید بر اهمیت حضور آنها در ایران اعلام کرد اتاق مشترک آمادگی هرگونه همکاری جهت معرفی مزیت ها و فرصت های مشترک در ارائه کالا و خدمات به خانه حلال را دارد که می تواند زمینه ی خوبی در جهت افزایش تجارت ایران با کشورهای قزاقستان و روسیه بعنوان مرکز حلال در زمینه های مواد غذایی ،آشامیدنی،دارویی ، آرایشی و بهداشتی،پزشکی و خصوصاً گردشگری حلال باشد.

 

 

ایشان اظهار امیدواری کردند روابط تجاری ایران در حوزه حلال  با  بیش از یکصد میلیون مسلمان کشورهای cis بیش از گذشته تقویت خواهد شد.
در ادامه آیدار ژانگبیرشی مدیر خانه حلال قزاقستان ضمن معرفی فعالیت های مرکز حلال در سن‌پترزبورگ، تجارت در زمینه های دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و پزشکی را از جمله ظرفیت های خوب روابط تجاری فی مابین دانستند و ایجاد مرکز تجاری حلال در آلماتی را جزو برنامه های آتی خود اعلام کردند.
همچنین ولادمیر اولشنکو از ظرفیت های شرکت های تابعه هلدینگ کاوکا با حدود 100 شرکت و بیش از 20 میلیارد تجارت در حوزه فن آوری های نوین گفت و آمادگی خود را جهت تجارت با ایران اعلام نمود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.