فراخوان- همایش معرفی فرصتهای تجاری ایران و قزاقستان 11 اسفند 1395 برابر با 1 مارچ 2017 آلماتی – قزاقستان

فراخوان- همایش معرفی فرصتهای تجاری ایران و قزاقستان 11 اسفند 1395 برابر با 1 مارچ 2017 آلماتی – قزاقستان

به اطلاع می‌رسانیم با عنایت به سفر اخیر ریاست محترم جمهور کشورمان به همراه جمع کثیری از وزرا و مدیران ارشد بخش دولتی و خصوصی و نشست مشترک فعالان اقتصادی دو کشور که در دی ماه سال جاری در کشور قزاقستان شهر آستانا برگزار گردیده بود، در آن همایش رئیس شورای بازرگانی ایران و قزاقستان اعلام نمودند که در جهت معرفی فرصتهای تجاری دو کشور به همراه مذاکرات  فعالان و مدیران بخش خصوصی دو کشور، شرکت زودل و سازمان سرمایه‌گذاری قزاقستان و شورای بازرگانی ایران و قزاقستان در نظر دارند که در اسفند ماه سال جاری نشست اجرایی و اقتصادی در بخش اول با موضوعات مهم تجاری – بانکی – حمل و نقل – حقوقی و در بخش دوم مذاکرات حرفه‌ای B2B میان فعالان اقتصادی دو کشور را فراهم نمایند.

لذا این شورا در نظر دارد هیاتی متشکل از تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی را در تاریخ 10 اسفند سال جاری  به مدت 3 روز جهت حضور در همایش فوق ، بازدید از هلدینگها-کارخانجات طرفهای قزاقی- برگزاری نشست‌های B2B ، پرسش و پاسخ با مدیران دولتی ایرانی و قزاقی و در نهایت سفر یک روزه درون شهری جهت بازدید از اماکن دیدنی آلماتی را اعزام نماید.

حضور فعالان اقتصادی کشورمان فرصتی بسیار مغتنم را برای معرفی تولیدات و خدمات ایرانی فراهم می‌نماید.

* بدین منظور برای اولین بار با طرفهای قزاقی موافقت بعمل آمده که علاقمندان قبل از سفر بتوانند شریک یا شرکای تجاری خود را جهت برگزاری نشست‌های B2B انتخاب نمایند.

* اعضای محترمی که در لیست هیات تجاری این شورا ثبت نام نمایند، امکان حضور در تمام برنامه‌ها، همایش‌ها و مذاکرات را به صورت کاملا رایگان خواهند داشت.

خواهشمند است در صورت تمایل به حضور و مشارکت در این هیات تجاری در اسرع وقت فرم ثبت نام را تکمیل و به آدرس ایمیل این شورا به نشانی info@irkzbc.com ارسال نمائید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.