امیر عابدی به سمت مشاور درامور بازرگانی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منصوب شد

امیر عابدی به سمت مشاور درامور بازرگانی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان منصوب شد

ه گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، در این حکم انتصاب که از سوی ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابلاغ شده، آمده است: ضمن آرزوی توفیق روز افزون نظر به سوابق و تجارب ارزنده تان بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب درامور بازرگانی و بین الملل​  در این اداره کل منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند سبحان وهماهنگی لازم با اینجانب با توجه به شرح وظایف تعیین شده و برنامه ریزی مناسب ضمن حرکت در راستای اهداف عالیه سازمان با شناسایی ظرفیت های موجود گام های ارزنده ای برداشته و درانجام این مهم موفق وموید باشید.

 

لازم به ذکر است، امیر عابدی از فعالان بازرگانی خوش سابقه استان است و به لحاظ تجربه وتخصص  وسابقه در این امور درخشان می باشد. وی مسئولیت های متعددی از جمله مدیریت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران و گلستان و همچنین ریاست شورای بازرگانی ایران وقزاقستان را د رکارنامه  کاری خود دارد.

گفتنی است نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان در دوره هفتم و عضو هیئت نمایندگان و نائب رئیس کمیسیون توسعه صادرات در دوره هفتم و همچنین خزانه  دار و عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان در دوره پنجم و ششم و عضو هیئت نمایندگان و عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق ایران در دوره ششم و عضو هیئت مدیره شورای بازرگانی بین المللی ایران و گرجستان و بازرس و رئیس کمیسیون بازرگانی و سرمایه گذاری اتاق مشترک ایران و روسیه، مشاور اقتصادی و بازرگانی در جذب گروه های سرمایه گذاری چینی و رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت صادرات پیشگامان گلستان  از دیگر سوابق کاری این فعال بازرگانی  است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.